喵喵

Starboy (Vicetone Remix) - Vicetone、The Weeknd、Daft Punk

小豆之家:

I'm tryna put you in the worst mood, ah
我就是要赢过自以为是的你 嗯哼
P1 cleaner than your church shoes, ah
我的迈凯伦P1都比你去教堂穿的正装干净
Milli point two just to hurt you, ah
这车值一百二十万呢 你是否觉得伤不起
All red Lamb’ just to tease you, ah
买下那红色兰博就是想嘲笑一下你
None of these toys on lease too, ah
这些东西我可随意轻松买下 如同玩具
Made your whole year in a week too, yah
一周花销就是你一年所得 你是否满意

Main bitch out your league too, ah
我亲爱的已不愿与你为伍
Side bitch out of your league too, ah
任何女人都不愿与你有任何关系

House so empty, need a centerpiece
这空空的房 可能需要添些装饰摆设
20 racks a table cut from ebony
比如二十个架子一张桌 乌木材质精心雕刻
Cut that ivory into skinny pieces
将象牙(可卡因)弄成细碎粉粒
Then she clean it with her face man I love my baby
然后趴在桌上吸个干净 (噢这别提多爽了宝贝
You talking money, need a hearing aid
你谈钱的时候 我就假装没听清
You talking bout me, I don't see the shade
你要谈论我 也不会伤到我半厘
Switch up my style, I take any lane
给我闪一边 你知道好狗不挡道

I’m a motherfuckin' starboy
你知道我就是人见人爱的星光男孩儿
Look what you've done
你做的好事 请你睁眼看看
I’m a motherfuckin' starboy
我就是这么一个星光男孩儿 人见人爱
Look what you've done
你做的好事 你应该心里明白
I’m a motherfuckin' starboy
我就是那个人见人爱的星光男孩儿 你学不来

Every day a nigga try to test me, ah
每天都会有黑鬼向我挑衅
Every day a nigga try to end me, ah
每天都会有黑鬼想结束我的传奇
Pull off in that Roadster SV, ah
但我的敞篷跑车都能一路赢过去
Pockets overweight, gettin' hefty, ah
赚得盆满钵满 腰包鼓得要命
Coming for the king, that's a far cry, ah
来为国王夹道欢迎遥相助兴
I come alive in the fall time, I
在落后之时我总能奋起反击
No competition, I don't really listen
这场输赢 谁的数落我都不会听
I’m in the blue Mulsanne bumping New Edition
自顾自坐在我的全新款蓝色慕尚里

House so empty, need a centerpiece
这空空的房 可能需要添些装饰摆设
20 racks a table cut from ebony
比如二十个架子一张桌 乌木材质精心雕刻
Cut that ivory into skinny pieces
将象牙(可卡因)弄成细碎粉粒
Then she clean it with her face man I love my baby
然后趴在桌上吸个干净 (噢这别提多爽了宝贝
You talking money, need a hearing aid
你谈钱的时候 我就假装没听清
You talking bout me, I don’t see the shade
你要谈论我 也不会伤到我半厘
Switch up my style, I take any lane
给我闪一边 你知道好狗不挡道

I’m a motherfuckin' starboy
你知道我就是人见人爱的星光男孩儿
Look what you've done
你做的好事 请你睁眼看看
I’m a motherfuckin' starboy
我就是这么一个星光男孩儿 人见人爱
Look what you've done
你做的好事 你应该心里明白
I’m a motherfuckin' starboy
我就是那个人见人爱的星光男孩儿 你学不来

Let a nigga Brad Pitt
就让我这小人物做自己的布拉德皮特
Legend of the fall took the year like a bandit
在自己的"燃情岁月"里桀骜不驯
Bought mama a crib and a brand new wagon
为我妈妈买一辆新添一栋新房
Now she hit the grocery shop looking lavish
逛她爱逛的杂货店 让众人艳羡不已
Star Trek roof in that Wraith of Khan
放着星际二可汗之怒里的歌
Girls get loose when they hear this song
女孩们听到这首歌都会想放松自己
100 on the dash get me close to God
仪表盘显示时速100 这感觉简直让我爽到要见上帝
We don't pray for love, we just pray for cars
从不为爱祈祷的我们 却为豪车雀跃不已

House so empty, need a centerpiece
这空空的房 可能需要添些装饰摆设
20 racks a table cut from ebony
比如二十个架子一张桌 乌木材质精心雕刻
Cut that ivory into skinny pieces
将象牙(可卡因)弄成细碎粉粒
Then she clean it with her face man I love my baby
然后趴在桌上吸个干净 (噢这别提多爽了宝贝
You talking money, need a hearing aid
你谈钱的时候 我就假装没听清
You talking 'bout me, I don't see the shade
你要谈论我 也不会伤到我半厘
Switch up my style, I take any lane
给我闪一边 你知道好狗不挡道

I’m a motherfuckin' starboy
你知道我就是人见人爱的星光男孩儿
Look what you've done
你做的好事 请你睁眼看看
I’m a motherfuckin' starboy
我就是这么一个星光男孩儿 人见人爱
Look what you've done
你做的好事 你应该心里明白
I’m a motherfuckin' starboy
我就是那个人见人爱的星光男孩儿 你学不来
Look what you've done
你做的好事 请你睁眼看看
I’m a motherfuckin' starboy
我就是这么一个星光男孩儿 人见人爱
Look what you've done
你做的好事 你应该心里明白
I’m a motherfuckin' starboy
我就是那个人见人爱的星光男孩儿 你学不来

小豆之家敬上!

评论

热度(10)